Alla inlägg under april 2013

Av David Gustafsson - 29 april 2013 19:43

Jag har några tjejer i min närhet som betyder mycket för mig som kompisar ( ej kk, inte för att dom är fula eller så ) Det som jag tycker känns lite konstigt är att jag lyssnar mer på dom än vad jag gjorde på ex frun. Blev tillsagd att jag skulle vara nykter o köra på crusingen i Nybro i lördags o så blev det. Tyckte otroligt nog det var rätt roligt att köra så jag tänkte att jag ev kunde köra på crusingen i b-holm men nu blir det inte så, blev tillsagd i dag att bli kanon och somna för lite roligt ska man ha i bland o vad gör man inte för dom som står en nära ;-)

Av David Gustafsson - 27 april 2013 14:57

Funderar lite över det här med att skaffa sig en fästmö. Var ju ett tag sen sist jag gjorde det undra hur man ska gå tillväga när man hittar nått intressant?
1. Ska man fråga chans....
2. Ska man lämna en lapp där dom får kryssa i ja, nej eller kanske....
3. Ska man bjuda på bio eller middag...
4. Eller ska man bara fråga om dom vill kn....
Hur som helst gäller det att hitta nått o det är ju jävligt lätt när man aldrig går på lokal och så gäller det ju att hitta nått som inte är upptaget...

Av David Gustafsson - 24 april 2013 20:55

Har funderat lite på det där med en färdig matkasse. Jätte praktisk att man kan köpa en matkasse med middag för en hel vecka men varför i helvete har ingen kommit på att man kan skicka med någon som lagar maten åt en. Kände mig lite små tjurig i kväll så jag tänkte cykla en runda för att bli av med den dåliga energin gick ju så där jävla fitt motvind.

Av David Gustafsson - 22 april 2013 20:05

Har funderat lite på min ridskola idag hur jag ska marknadsföra mig och vilken sorts ridstövlar och hjälmar man ska ha. Men till att börja med så behöver jag en logotyp så jag startar nu en tävling. Den som vinner får valfri ridlektion skulle det vara en kille som vinner så kan man ju överraska sin fru,flickvän med en present. Vinnaren dras i slutet på veckan.

Av David Gustafsson - 21 april 2013 22:52

Satt och tittade på ponny akuten i kväll och fick en lysande ide jag ska starta en ridskola. Upplägget är väl inte helt klart men tanken är att det ska vara för tjejer från 27 och uppåt lektionerna varar mellan 4sek och 30min. Så det är bara att boka tid kom själv eller varför inte ta med dig kompis gänget och utnyttja mängd rabatten. Öppet ojämna veckor 16-7 jämna veckor 12,30-13,00. OBS endast barbacka ridning. Pris enligt överenskommelse.

Av David Gustafsson - 21 april 2013 19:47

Tjaba nu har århundradets blogg dragit igång här kan ni följa mig om livets stora funderingar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards