Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Dans

Av David Gustafsson - 12 maj 2013 22:22

I fredags var det dans på campingen till Lars Trofast orkester så jag tänkte att jag skulle svänga dom lurviga. Nu var jag ju nykter och blyg som jag är så kom jag mig inte för att bjuda upp nån tösabit. Slutsatsen av detta är att jag klippte naglarna på pek o långfingret i onöda... Idag när jag klyvde ved så märkte jag att ja gick igång på det. Kändes lite konstigt först men så kom jag på att det är fullt normalt efter att titta på fråga Olle så finns det inget onormalt i det sexuella. En liten slutsats på det är att jag behöver nog ingen fästmö utan en ved kap tror nog att det kan funka med en skurmaskin med. Tack o god natt ska ut till vedkapen nu innan jag lämnar tillbaka den.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Gustafsson - 14 mars 2015 09:23


Konceptet för dagen är egentligen enkelt: kort, blommor och andra gåvor är förbjudna. Däremot ska det serveras biff och före eller efter detta ska det ges ett blowjob. De män som väljer att fira 14 mars med en partner uppmanas också att tänka på kos...

:-(

Av David Gustafsson - 10 december 2013 22:35

Till en dels stora sorg och en dels glädje så har det ju inte bloggats på ett tag. Men jag måste bekänna att det är så att jag har mognat till.... Så jag kommer ligga lågt med bloggandet framöver :-/. ...

Av David Gustafsson - 16 oktober 2013 12:35

Medellängeden på en erigerad penis är ca15cm. 75% av alla män ligger mellan 13-18cm. 95% av alla män ligger mellan 9-22cm. 1% har över 22cm 4% ligger under 9cm (haha). Längden mäts från roten till ovansidan på penis. Spermafakta. Satsen b...

Av David Gustafsson - 30 juli 2013 22:56

Här om kvällen så såg jag några bilder på fb där en hund satte på ett gosedjur... Hmm tänkte jag det där kanske man skulle prova :) så dom senaste dagarna har jag legat med en kanin en björn en hund en varg en häst två ekorrar en orm en ko och två al...

Av David Gustafsson - 14 juli 2013 11:11

Jaha då har man semester o som vanligt så tillbringar jag några dar på Böda Sand?. Här om kvällen fick jag o bror hjälpa små grabbarna att visa hur man raggar brudar o tro det eller ej men det blev lite åka av för en av grabbarna iaf så nu hoppas jag...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards